GUANYADORS DELS REPTES D’ESCACS

Durant el 2n i 3r trimestre, l’alumnat de 1r fins a 6è de primària ha participat setmanalment en resoldre reptes d’escacs diversos.

Aquests reptes tenien dues dificultats:

• Dificultat mitjana: hi participava l’alumnat de 1r a 3r.
  • Dificultat alta: hi participava l’alumnat de 4t a 6è.

Cada setmana, els nens i nenes podien omplir una butlleta amb la resposta correcta al seu repte, i la depositaven a una urna (només podien fer-ho un cop per cada repte).

Aquells que encertaven, obtenien una puntuació d’1 a 3 estrelles, segons el dia de la setmana que contestaven (com més aviat, més estrelles).

Finalment, i després de diversos canvis en la classificació, els pòdiums de cada dificultat han quedat de la següent manera:

Dificultat mitjana

1r: Egan Vicente Reyes (3r de primària) 20 estrelles

2a: Walaa Lyemlahi Jenoui (2n de primària) 18 estrelles

3r: Martí Fortuny Oliva (3r de primària) 15 estrelles

Dificultat alta

1r: Doble empat; Maria Fortuny Oliva / Fatehbir Singh (6è de primària) 18 estrelles

2a: Marina Griñó Anglès (6è de primària) 14 estrelles

3a: Gemma Jiménez Bertran (5è de primària) 9 estrelles

Els i la guanyadora de cada dificultat han obtingut un premi: un rellotge d’escacs per controlar el temps de cada jugador.

Enhorabona campion@s!