Finalistes – Certamen de la Lectura en veu alta

Ahir els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è van anar a l’Abadia, per escoltar els alumnes seleccionats en la fase final de l’escola. D’entre aquests alumnes, el jurat va seleccionar quatre infants: dos finalistes i dos suplents. El jurat estava format per 6 persones representats de diferents àmbits: una persona relacionada amb el món de comunicació; una persona vinculada a Omnium cultural; una persona vinculada amb l’àmbit literari; una persona vinculada amb l’àmbit docent, i finalment una persona vinculada amb l’àmbit més artístic i teatral.

Aquest concurs té la missió de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta. El finalista de Cicle Mitjà és el Martí F. i el del Cicle Superior és en Joel A. També es van seleccionar dos suplents de cada cicle: Íngrid F.(C.M) i Iria R.(C.S).

A continuació, podeu veure les imatges: aquí