Festival de Nadal: Ens ha tocat la rifa!

Tens un sostre fet d’estrelles
i un llarg camí als teus peus,
les mans per construir-te
i la més dolça de les veus.

És amb aquestes veus, les del nostre alumnat que avui us volem oferir aquest festival de Nadal: Ens ha tocat la rifa!

Hores d’assaig, d’esforç i de superació personal.

Hores dedicades a la poesia, al teatre, a la dansa i al llenguatge de signes, perquè sense veu també podem dir moltes coses. Un gest, una mirada, un somriure, una abraçada …

Una dedicació constant: mestres, monitor, alumnes i famílies que avui ens acompanyeu, voluntaris de la part tècnica… un equip avingut per enlairar-se i volar tots junts.

Gràcies per la màgia que transmets al nostre alumnat, gràcies nens i nenes per la il·lusió, per ser ocells que volen enlairar-se en aquest sostre fet d’estrelles sabent que teniu un llarg camí als vostres peus, però amb un equip docent que us dona la mà i una dolça veu que us diu: seguim.

Gràcies, gràcies per ser-hi i sumar-vos a la proposta.

Trobareu totes les fotografies: aquí.

Us desitgem bon Nadal i bones festes!