Fem un vídeo per la plataforma mestres que formen mestres

Aquest matí, divendres 17 de març, l’alumnat de cicle inicial ha treballat l’ODS 5 que pretén aconseguir la igualtat de gènere i apoderar totes les dones i nenes com a treball mostra dins de la Plataforma: Mestres que formen mestres. L’activitat s’ha fet a l’aula de segon on s’ha visionat uns vídeos per presentar situacions plantejades per altres infants .Després ,els nens i nenes s’han posat en 6 grups on es barrejaven alumnes de primer i de segon. Cada membre, dins del grup , ha fet unes tasques diferents ( 2 portaveus,2 lectors i 3 enganxadors de fotografies i cartells).Calia que acordessin amb els membres del grup on posar cada ofici ,a partir d’unes pistes, i les imatges corresponents. En acabar, s’ha compartit la feina feta .L’alumnat ha arribat a la conclusió que els oficis no tenen sexe i que ells i elles podran fer allò que els faci més feliç. S’ha gravat l’activitat i es posarà a la plataforma després que les famílies ja van autoritzar-ne l’ús per un propòsit exclusivament formatiu i de recerca.

Seguidament compartirem unes imatges de la sessió.