Es busca pagès!

Al llarg de tot el segon trimestre, l’alumnat de cinquè, en el marc del projecte “Hem deixat petjada!”, va poder conèixer les diferències més rellevants dins del món de la pagesia al llarg del temps, aprofitant el context actual que s’està vivint en aquest sector. “És busca pagès!” va ser el títol escollit per englobar el conjunt d’entrevistes fetes a pagesos del poble, jubilats i en actiu, als quals els agraïm molt la seva col·laboració.

Tot el treball realitzat en les àrees de llengua catalana i coneixement del medi va finalitzar amb un acte on els nens i nenes van poder compartir les conclusions extretes de totes les entrevistes i van poder explicar la història de cada una de les persones que van participar.

Moltíssimes gràcies a totes les persones que ho van fer possible.

En aquest enllaç us deixem algunes fotografies de l’acte i, en aquest, el vídeo sencer.