Ens convertim en diputats i diputades!

El passat 27 de gener, l’alumnat de cicle superior va anar a Barcelona, on vam fer una visita ràpida pel barri del Born per veure el Fossar de les Moreres i El Mercat i per anar al Parlament de Catalunya, on es van convertir en diputats i diputades.

Prèviament, a l’escola, vam estar treballant de valent per poder formar quatre grups parlamentaris (grup verd, blau, groc i vermell) amb un programa electoral relacionat amb els objectius de desenvolupament sostenible (ODS).
Cada grup va escollir un dels 17 ODS, va elaborar 5 propostes per contribuïr a la consecució d’aquest i va elaborar una presentació on s’hi explicaven aquestes propostes. A més a més van haver d’escollir un portaveu de cada grup parlamentari.

El dia de la sortida, els portaveus van explicar cada un dels programes electorals davant de totes els grups i, després, van haver de pactar entre ells i fer votacions per poder escollir el/la President/a de la Generalitat, que va ser una alumna de 6è.

Va ser un gran dia! Si voleu veure algunes fotos, podeu clicar en aquest enllaç.