Els i les alumnes de segon som herois ràpids!

El divendres 13 de maig els i les alumnes de segon han fet la cloenda del projecte herois ràpids.

El projecte consisteix en augmentar la conscienciació sobre els símptomes de l’ictus i la necessitat d’actuar amb rapidesa. A partir d’uns personatges, els alumnes han après com un coàgul malvat afecta als avis i àvies. Durant el projecte han après cançons, han llegit textos, han construït els personatges en forma de titelles ,han fet el seu antifaç d’heroi i heroïna, han resol enigmes,…i l’activitat final ha estat la visita dels avis d’en Martí .

La Isabel i en Cayetano han passat una estona compartint la seva experiència amb els infants i han resol tots els dubtes que els nens i nenes els hi han anat plantejant. En Martí ha estat molt content de tenir els avis a l’escola i els companys i companyes també.

Moltíssimes gràcies per formar part d’aquest projecte !