EL PESSEBRE VIVENT

Aquest dilluns dia 12 de desembre una colla de pares i mares ha fet la representació del Pessebre vivent.

La representació s’ha iniciat a dos quarts de deu del matí i per classes hem anat presenciant l’esdeveniment: l’establia amb la Mare de Déu, Sant Josep i el nen Jesús, els tres Reis, els pastors, l’àngel… i no hi podia faltar el caganer. Tot acompanyat de música i veu en off que anava relatant l’escena.

Per veure el vídeo cliqueu aquí i les fotografies cliqueu aquí

L’equip de mestres i tot l’alumnat agraeix, de tot cor, la predisposició d’aquesta colla d’actors i actrius i els encoratgem a seguir treballant i actuant per tal que tot l’alumnat en pugui gaudir, perquè entre tots i totes fem escola.

Un fort aplaudiment per tots ells i elles