El Pessebre de l’escola

En aquests darrers dies abans de les merescudes vacances de Nadal a l’escola hem rebut una fantàstica sorpresa. En Jaume, el pare d’en Jan de P3, ha preparat per tots nosaltres un Pessebre preciós. Amb una taula de l’escola, figuretes d’aquí i cosetes que tenien a casa, entre en Jaume i en Jan han creat un escenari meravellós. N’estem enamorats i enamorades!

Els nens i les nenes de P3 a Segon hem volgut veure’l de ben a prop: <<Mira el caganer on s’amaga!!>>, <<A mi m’agrada el bou>>, <<Ja venen els Reis Mags>>… Tothom hem gaudit d’ell en aquests dies.

Les nenes i els nens de P-3

Les nenes i els nens de P-4

Les nenes i els nens de P-5

Les nenes i els nens de Primer

Les nenes i els nens de Segon

Moltes gràcies Jaume i Jan!!