El dinar a l’escola dels alumnes de segon

El passat divendres 29 d’octubre, els alumnes de segon van realitzar un dinar a la classe.

La idea va sortir del propis alumnes quan a la fira del vent se’ls va preguntar que els agradaria que passés aquest curs. Van demanar tres coses que els il·lusionaria que passessin: 1.- fer més matemàtiques 2.- dinar un divendres tota la classe junta a l’escola 3.- dormir una nit a l’escola.

Davant d’aquests desitjos se’ls ha donat el gust de poder dinar tots junts el dia de La Castanyada.

Cada família va preparar el dinar dels seus fills/es i ells i elles van compartir una gran taula. Tots i totes van estar molt engrescats i contents.

Per a l’ocasió es van preparar activitats de música i ball on els alumnes van gaudir realitzant-les.

També es van preparar activitats amb globus i es va guarnir l’aula per a l’ocasió.

Ha resultat una experiència molt bonica i que ja demanen repetir.