Dissenya la Mona de Pasqua

Ahir dimecres 20 de març es van escollir els finalistes del concurs “Dissenya la teva mona” en el qual han participat els nens i nenes de cicle superior. Han dedicat algunes sessions d’educació artística a pensar, dissenyar i crear la seva mona.

En les bases del disseny constava que havien de dibuixar un personatge de còmic (Projecte que realitzem a l’escola des de la Biblioteca escolar) i situar-lo en algun indret del Pla de Santa Maria: la fàbrica, l’església romànica, el casc antic de la vila…

A primera hora del matí s’han reunit el jurat de l’escola Sant Ramon format per: Jan M.(I3), Mariona F.(I4), Abril P.(I5), Jana F. i Julen M. (1r), Arcadi T. (3r), Arnau G. (4t)  juntament amb la Laia (encarregada de fer la mona) i l’Agnès de Ca l’Anguela.

Els dissenys seleccionats han sigut als corresponents als i les següents alumnes:  Gemma J., Darling A., Francisco D., Èrika À., Radwan B. i Estrella N.  i els guanyadors són: Joaquin M., tercer seleccionat,  Arnau B. , segon seleccionat i  Emmanuela M., primera seleccionada.

La mona resultant serà la suma de totes les sensibilitats. Entre els dissenys seleccionats finalistes i guanyadors es confeccionarà la mona de xocolata.

Des de Ca l’Anguela ens informen que a partir d’aquest divendres podeu passar pel seu aparador a veure els dissenys i les mones que estan realitzant.

Donem les gràcies als participants, al jurat, a la Laia i l’Agnès i esperem que us agradi el resultat.