DIA DE LA MÚSICA

Què escoltes?

Aquest matí, a l’hora del pati, per tal de celebrar el Dia de la Música hem escoltat:

Thankyou for the music. (ABBA)

Boig per tu (Sau)

Pasodoble. Instrumental. (Amparito Roca)

Qualsevol nit pot sortir el sol (Jaume Sisa)

Som com som. (Filippo Landini)

Amigos para siempre (Los Manolos)

Dancinng Queen (ABBA)

Escriurem (Miki Núñez)

Pa amb oli i sal  (Blaumut)

Concert amb TTC

Amb el lema l’Escola Sant Ramon amb la cultura musical: si no pots anar al concert, el concert ve a l’escola, hem organitzat un “event” a càrrec del grup planenc TTC.

Són una banda de música del Pla de Santa Maria: l’Albert Montserrat (exalumne de l’Escola Sant Ramon) a la bateria, el Roger Canela a la guitarra, el Marc Aguadé a la guitarra i el Roger Valls hi posa la veu .

El grup el van formar el desembre de 2018 però no si van posar de debò fins el setembre de 2019, ara ja porten alguns concerts en petit format.

Han enregistrat un EP. TERRA CREMADA i publicat un videoclip: AMNÈSIA

A la tarda l’alumnat de l’Escola Sant Ramon ha pogut gaudir del concert. Clica la icona.

Primer han explicat la part instrumental a l’alumnat d’Educació Infantil i després, per l’alumnat de Primària, han interpretat algunes de les seves cançons i d’altres que han versionat.

Agraïm al grup TTC la seva participació al Dia de la Música.