Concurs pluja d’idees

Els i les alumnes de 3r de primària vam participar al concurs Pluja d’idees de l’editorial Cruïlla.

Es tractava d’un concurs on havíem d’enviar un vídeo d’un minut de durada amb la temàtica del nostre entorn. A la classe, vam pensar que era allò del poble que podíem ensenyar i van sorgir moltes idees tant d’activitats esportives, com de culturals: Sol de Vila, l’església romànica, la bassa, la fàbrica, el patinatge, el futbol…

Així doncs, amb totes aquestes idees vam enregistrar el nostre vídeo tot posant la veu amb les frases que vam pensar prèviament entre tots i totes i vam acabar amb l’eslògan triat: El Pla de Santa Maria, quan el vinguis a visitar segur que t’hi voldràs quedar!

La setmana passada va sortir la resolució del jurat i hem quedat guanyadors provincials! Els i les alumnes de 3r han guanyat 1.000 de dotació econòmica per la nostra escola! Enhorabona!!

Esperem que us agradi el nostre vídeo que el podeu veure enllaçat a la pàgina de l’editorial.