COLÒNIES A TAMARIT. CURS 2022-2023

Els dies 20 i 21 d’abril, gairebé tot l’alumnat de l’escola va poder gaudir de les Colònies a Tamarit, van ser 2 dies molt divertits!

El primer dia, només arribar, vam deixar les maletes i motxilles i ja ens van venir a buscar els pirates per fer la primera activitat. Després de dinar, vam fer les activitats de tarda i vam berenar. A la nit vam sortir a fer la darrera activitat a la foscor… encara sort que portàvem les llanternes! Després, a darrera hora, l’alumnat de Cicle Superior s’ho va passar d’allò més bé ballant a la discoteca… Quina nit!

El segon dia, ja més relaxats, vam fer un passeig per la vora del riu Gaià fins arribar a la desembocadura a la platja. Allà, plens de sorra i amb el mar de fons, vam fer activitats molt divertides! Finalment, vam tornar a la casa de Colònies per dinar, recollir les maletes i tornar cap a l’Escola.

Va ser una estada molt bonica, on es van crear amistats, i les que ja hi eren, es van reforçar, ajudant-se els uns als altres i jugant grans amb petits.

Podeu veure les fotos AQUÍ