CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

L’Escola Sant Ramon, ha organitzat la final d’aquest certamen emmarcat dins el Pla de lectura del centre pel curs 2021-2022. Es tracta d’un acte seriós, volem assolir un saber fer, un respecte cap els i les alumnes lectors. Volem que l’alumnat des de tercer fins a sisè aprengui a saber estar i participar d’aquest tipus d’actes amb silenci i respecte.

Agraïm la presència la Maria Tell, la Carme Oliveras, la Carme Montcusí, la Neus Pàmies i la Montse Milian, el jurat que valorarà l’alumnat lector.

Agraïm també als patrocinadors: l’Ajuntament del Pla de Santa Maria i els Celler Mas Vicenç la seva col·laboració.

Al finalitzar l’acte el jurat va emetre el següent veredicte:

Grumets vermells

Pensada per a lectors i lectores d’entre 8 i 10 anys (cicle mitjà de primària) que llegeixen individualment.

Alumne que representarà a l’escola en la fase territorial: Arnau Buldó Requena

Alumne suplent: Aleix Serramià Montserrat

Grumets verds

Concebuda per a lectors i lectores d’entre 10 i 12 anys (cicle superior de primària) que llegeixen individualment.

Alumna que representarà a l’escola en la fase territorial: Maria Fortuny Oliva

Alumna suplent: Marina Griñó Anglès

Timoners

Dirigida a alumnat nouvingut* de CS de Primària i 1r o 2n d’ESO, incorporat per primera vegada al sistema educatiu, a partir de cicle mitjà de primària, en els darrers vint-i-quatre mesos o, excepcionalment, quan s’hi ha incorporat en els darrers trenta-sis mesos i procedeix d’àmbits lingüístics i culturals molt allunyats del català.

Alumne que representarà a l’escola en la fase territorial: Oscar Chen

En el següent enllaç podeu escoltar les lectures i l’enregistrament de l’acte.

Video Certàmen Lectura en Veu Alta

Seguim…