CASTANYADA 2021: PET PATUM, FOC CASTANYA I FUM!

El passat dia 29 d’octubre a l’Escola Sant Ramon vam celebrar la castanyada

(Si cliqueu les imatges podreu descobrir les fotografies de la jornada)

Tot va començar al matí quan la Companyia de teatre Al-Al ens va oferir l’espectacle

“La Teresina de l’Olivar i el Miquel de cal Fuster”

Va continuar l’activitat amb un matí ple de tallers de tardor: paperines, atrapasomnis, fanalets…

Ja de bon matí, però,  unes castanyeres molt eixerides van començar a encendre foc i tot seguit van torrar  les castanyes que a l’hora d’esmorzar compartiríem l’alumnat i els i les mestres de l’escola.

La classe dels i les Alumnes d’Or van fer de castanyers i castanyeres i després de passar unes proves cantades, a proposta de l’AMiPA, van començar a repartir castanyes, de les torrades.

Dins una paperina hi havia una sorpresa: una castanya daurada que va anar a parar a la classe dels Dimonis. L’AMiPA havia preparat una sorpresa per la classe guanyadora i efectivament es van emportar el premi, un joc per a compartir amb la classe.

A la tarda va tenir lloc el musical:

Pet patum, foc, castanya i fum!

L’alumnat va interpretar  danses i cançons: La Castanyera,  Marrameu torra castanyes, A la tardor, M’agrada la tardor, Ja ha arribat la tardor, la Rumba de les Castanyes i Calendari de tardor.

Com veieu la tardor va ser l’estrella de la festa tot i que va fer un dia esplèndid i el vent no hi va fer de les seves.

L’acte va ser dinàmic i va tenir una molt bona acollida per part del públic assistent agraim la seva presència i participació.

L’equip de mestres i l’AMiPA