CARNAVAL 2022

Bona tarda a tots els presents.

(Així començava la presentació del Carnaval)

Recordo el primer Carnaval aquí al Pla després de molts anys de no celebrar-lo, era el febrer de l’any 1986. Algú en el discurs va dir:

-“Aquest any la farem grossa!”

Sa Majestat el carnestoltes, la reina dels Pocasoltes

I així va ser! La canalla, el jovent i els més grans s’ho van passar d’allò més bé: disbauxa i “desmadre” total fins la matinada.

No se si avui l’hem fet grossa o petita, però ha estat el nostre Carnaval, el de la nostra escola i també el de la llar d’infants, el dels alumnes, dels mestres, dels pares i mares i de tots els que ens heu volgut acompanyar.

És una activitat lúdica però us puc ben assegurar que hi hem treballat de valent; a música hem assajat les cançons i coreografies, a català hem fet els CARTELLS, el DISCURS i els VERSOTS i a plàstica… en podeu veure el resultat: les disfresses.

I la festa va continuar, després de les lectures l’Ajuntament amb la col·laboració de l’AMiPA ens van convidar al berenar: coca i xocolata i sucs de fruites a escollir.

Seguim…

L’equip de mestres