Biblioteca escolar

Aquest curs fa 25 anys que es va publicar el primer llibre de Harry Potter. És una saga que ha animat a gaudir de la lectura  a molts nens, nenes, joves i adults. Així doncs, aquest curs hem triat aquests llibres com a centre d’interès de la nostra biblioteca escolar.

Els i les alumnes de l’escola més petits han gaudit de la història del Harry Potter adaptada al seu nivell i han hagut de resoldre unes endevinalles relacionades amb la història. Els i alumnes més grans han hagut de contestar unes preguntes tot observant l’ambientació de la biblioteca.

Quan han superat respectivament les seves proves, han aconseguit la seva bosseta de la biblioteca que els hi servirà per fer el préstec individual durant la seva escolaritat.

Els més grans també van aconseguir un àlbum de cromos que hauran d’anar omplint llegint llibres entre tots. Qui serà la classe més ràpida en omplir tot l’àlbum?

Aquí podeu veure un seguit d’imatges que vam fer durant les diferents sessions. Fotos Harry Potter