Avui ens han visitat: l’escriptor Jaume Cela i l’il·lustrador Jorge del Corral

Comencem la Setmana literària amb dues visites a l’Escola Sant Ramon, l’escriptor Jaume Cela i l’il·lustrador Jorge del Corral.

Al llarg del curs, els alumnes de Cicle Inicial, Mitjà i Superior han llegit un llibre de l’escriptor: Em dic Aran i m’encanta escriure! i  Assassinat fora de temporada. Avui en Jaume ens ha explicat la seva trajectòria professional i ens ha respost a les diverses preguntes. A més a més, ens ha firmat els llibres. Ha sigut un plaer!

En Jorge del Corral ens ha explicat molts aspectes sobre el dibuix, i quin procés fa en cadascun. A l’escola hem treballat la Caperucita y el Lobo bobo i Los músicos que braman, dos llibres dels quals n’és l’il·lustrador. També a cada cicle ens ha realitzat un dibuix personalitzat i dedicat a l’escola. Ha sigut una experiència molt enriquidora!

Podeu veure les fotos de:

• Visita – Jaume Cela, aquí.
  • Visita – Jorge del Corral, aquí.