Activitat amb els forestals del GEPIF

GEPIF: Grup especial de prevenció d’incendis forestals

El dimecres dia 4 i el dijous dia 5 d’octubre l’alumnat de l’escola Sant Ramon ha gaudit de les explicacions que els forestals del GEPIF de Forestal catalana ens han fet.

GEPIF (Grup especial de prevenció d’incendis forestals)  de Forestal Catalana, una empresa Pública de la Generalitat de Catalunya que depèn del Departament d’acció climàtica i que  realitza una variada gamma d’actuacions mediambientals, que van des de la gestió forestal, la construcció d’infraestructures, les actuacions de conservació del medi natural, la gestió de recursos ramaders, aqüícoles i de fauna, així com estudis i projectes relacionats amb l’expressat anteriorment .

Per tal de treballar la prevenció dels incendis, conjuntament amb l’equip docent,  s’han programat una sèrie de xerrades i activitats pràctiques en les quals ha pogut participar l’alumnat de Primària de l’escola.

De la mà del Toni, el Carles, el José Antonio i el Gerard han pogut conèixer la tasca dels forestals. No cal dir que les sessions han estat molt positives i enriquidores i que tant l’equip docent com el propi alumnat han après moltes coses que desconeixíen d’aquest cos especial, el GEPIF.

Des de l’Equip directiu volem donar les gràcies a l’Enric, per la seva disponibilitat i facilitat en la programació i esperem poder tornar a compartir amb el Toni, el Carles, el José Antonio i el Gerard experiències de la seva tasca en la prevenció d’incendis forestals.

FOTOS aquí