COMIAT 6è PROMOCIÓ 2011-20

Avui, últim dia de curs, hem volgut participar de l’emoció que ens provoca quan una promoció d’alumnes marxa cap a l’ Institut a començar una nova etapa de la seva vida escolar.
Ha esta un retrobament diferent però igualment especial.
Us volem fer partícips de tots els… Llegeix més»

PROJECTE INTERDISCIPLINARI 2020

Hola famílies!
Enguany el Projecte Interdisciplinari de la nostra escola és:
PAÏSOS DEL MÓN.
El projecte el farà tot l’alumnat, des de P3 fins a 6è, durant tota la setmana del 9 al 13 de març.
Els països on viatjarem són: Veneçuela, Costa d’Ivori, Romania, Egipte, Madagascar, Xina, Mèxic,… Llegeix més»

A P5 FEM LLIBRETES.2020

ÉS ESCRIVINT, EN UN CONTEXT D’APRENENTATGE COMPARTIT, QUE ELS NENS I NENES ESDEVENEN COMPETENTS EN EL LLENGUATGE ESCRIT.
LES LLIBRETES, QUE FEM CADA DIMARTS LA CLASSE DELS I DE LES GUEPARDS ÉS LA MANERA DE CREAR UN CONTEXT D’APRENENTATGE EN QUE LA COMUNICACIÓ ESCRITA TÉ UN… Llegeix més»

¡Ya conocemos a nuestros corresponsales! 2020

El pasado viernes los/as alumnos/as de 6º  realizaron la primera videoconferencia con Francia.
Esta sólo es la primera de muchas otras que realizaremos como parte del trabajo “ la correspondencia de ayer y hoy” que están realizando a través de la plataforma Etwinning.
Ha sido muy emocionante poder conocerse… Llegeix més»

Dimecres de Cendra 2020

Hola famílies!
L’alumnat de 3r B ha estat l’encarregat de posar el punt final a la setmana de Carnaval amb el Dimecres de Cendra.
Així doncs, la Reina Belluga i el Rei Carnestoltes s’han acomiadat de la nostra escola fins el proper curs!
Aquí us deixem un vídeo… Llegeix més»

Sortida a la Colònia Vidal 6è 2020

El passat dijous 13 de febrer l’alumnat  de 6è vam anar d’excursió a Puig-Reig per visitar la Colònia Vidal. Allà ens vam endinsar al passat industrial del tèxtil català i vam poder conèixer la forma de vida pròpia d’una colònia industrial de principis del segle… Llegeix més»

Manament Dimecres de Cendra 2020

Aquí arriba l’últim manament:
DIMECRES ENS HO PASSAREM MOLT BÉ, I CRISPETES US REGALAREM, JA QUE UN CINEMA A L’ESCOLA MUNTAREM!