PROJECTE EDUCATIU I DOCUMENTS DEL CENTRE

El projecte educatiu que oferim, i que ha estat elaborat i consensuat per tot l’equip docent de l’escola, té com a principis bàsics:

• Escola pluralista, oberta a la comunitat.
  • Escola respectuosa amb el medi ambient.
  • Escola oberta a la població, sense distinció de classe social, raça o religió.
  • Escola activa.
  • Coeducació.
  • Escola de gestió democràtica.
  • Escola catalana.

Tots els estaments educatius es troben integrats en el Consell Escolar, que és l’òrgan que dirigeix i supervisa el funcionament de l’Escola. Al mateix temps l’escola disposa d’una AMPA força activa que enriqueix i complementa la tasca escolar a través d’activitats extra-escolars, dotacions, cursos de piscina, servei opcional d’acollida.

L’escola també ofereix un servei de menjador amb cuineres pròpies i menjar de qualitat.

L’Ajuntament complementa l’esforç i la dedicació de l’equip pedagògic de l’escola amb col·laboracions sempre que se’l necessita.

L’escola disposa de les següents instal.lacions: dues aules d’informàtica, biblioteca, aula de ciències, horts d’escola, gimnàs, aula de psicomotricitat, aules de reforç, aula de suport, aula d’anglès, aula de música, pista poliesportiva i patis amplis.

→PEC (Projecte educatiu del centre)

→PROJECTE LINGÜÍSTIC

→CARTA DE COMPROMÍS EDUCATIU (exemplar per l’escola)

→CARTA DE COMPROMÍS EDUCATIU (exemplar per l’alumnat)