P3 – 3r trimestre 2021-22

Aquest 3er trimestre hem gaudit molt jugant als espais de Mini mons i Barri enjogassat. Hem comprat a la botiga i després hem cuinat a la cuineta, ens hem posat ben guapos i guapes a la perruqueria i també hem anat al metge a que ens curés les nostres ferides, ens miressin la panxa o el mal de coll. Ens hem inventat un munt d’històries de vaixells pirates,  playmobils, pin i pon, … Han estats unes tardes plenes d’acció i divertiment, de compartir temps, espais i jocs amb tots els companys i companyes girafes.

A taules d’experimentació hem continuat experimentant amb diferents materials. Aquest trimestre ha tocat experimentar amb diferents textures de pasta: macarrons, meravella, pistons i espaguetis. Que bona estava la pasta cuita. A taules de llum, com sempre, gaudint de la foscor, la llum i els colors.

L’hort ha estat tota una experiència i aprenentatge: Hem arrencat herbes, hem plantat, hem regat i hem fet una bona collita. Per una altra banda hem deixat la nostra empremta a l’escola plantant un garrofer que creixerà i s’arrelarà com nosaltres a l’escola i a la vida.

I per últim us deixem un tastet de fotos d’algunes sessions de psico al llarg d’aquest 3er trimestre. Com hem gaudit, ens encanta la psico!!!

Bon estiu!!

Classe de les Girafes

Imatges Barri enjogassat

Imatges Mini móns