Concert La Clika de segon. Curs 21-22

El passat 27 de maig l’alumnat de segon va actuar al teatre Joventut de l’Hospitalet de Llobregat dintre del projecte musical La Clika.

La Clika és un projecte impulsat per les Cases de la Música. Fa més de vint anys que treballen en el sector musical, en els àmbits de la formació, creació, participació i concerts. Són un projecte sociomusical sense afany de lucre amb la coparticipació de la Generalitat de Catalunya, Diputacions, Ajuntaments i empreses culturals catalanes. Actualment participen a La Clika 300 escoles dels diferents territoris de parla catalana.
Les cançons fomenten l’autoestima, l’amistat, la diversitat, l’ecologisme i la igualtat de gènere.

Els nens i les nenes s’ho van passar molt bé, han fet un gran esforç per aprendre les cançons i les coreografies i han tingut la satisfacció de poder mostrar aquesta feina a les seves famílies.

Moltes gràcies a les famílies per acompanyar-nos al teatre aquest dia tan especial.

Aquí podeu veure algunes IMATGES del concert.