Sant Jordi 2023

El passat divendres 21 d’abril vam celebrar la festivitat de Sant Jordi al nostre centre, amb la 2a edició dels jocs florals i la venda de roses. Va ser una jornada plena d’emoció i activitats, on el nostre alumnat va gaudir de tallers, contes i representacions teatrals relacionades amb aquesta festivitat tan especial.

Per nosaltres, Sant Jordi és una celebració molt important, ja que representa la cultura i la tradició de la nostra terra. Durant aquesta jornada, vam intentar transmetre al nostre alumnat la importància de valorar la cultura, així com també de fomentar la lectura i el coneixement.

A més a més, vam celebrar la 2a edició dels jocs florals, un certamen literari que va reunir l’alumnat per demostrar el seu talent i creativitat literària. També vam vendre roses, una tradició que simbolitza l’amor i l’afecte que tenim cap als nostres éssers estimats.

Volem agrair la gran implicació i participació de tota la comunitat educativa en aquesta celebració. Gràcies al vostre esforç, vam aconseguir fer que els infants gaudissin d’un dia inoblidable i de molta diversió.

Des del nostre centre, volem seguir promovent aquest tipus de festivitats. Moltes gràcies per la vostra col·laboració i suport en aquesta celebració tan especial.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *