Les contacontes de la biblioteca encantada.
Les nostres dues contacontes preferides aniran explicant històries plenes de fantasia al llarg d’aquest curs.
Les contacontes de la biblioteca encantada. Llegeix més »
Les nostres dues contacontes preferides aniran explicant històries plenes de fantasia al llarg d’aquest curs.
Les contacontes de la biblioteca encantada. Llegeix més »
Els nens i nenes de 3r estem estudiant l’aparell locomotor.
I… quina millor manera de fer-ho que a través d’un experiment i les seves corresponents hipòtesis. Primer, amb una bola de plastilina hem fet el cos humà i, hem observat que no s’aguantava. Després hem fet el mateix però amb pals de polo. Hem vist que els pals subjectaven el cos humà i que, aquests, representaven els ossos.
Hem gaudit molt d’aquest experiment!
L’aparell locomotor Llegeix més »
Els nens i nenes de primer hem treballat els sentits de manera vivencial. Hem tastat diferents alumnes, hem olorat espècies i fruites i hem descobert objectes a través del tacte. Ens ho hem passat d’allò més bé!
Els sentits a 1r Llegeix més »
Quins drets i deures tenim com a ciutadans? L’alumnat de cinquè ha gaudit d’un taller sobre què és el consum responsable. Hem fet una activitat on es simulava un centre comercial amb diferents botigues on havíem de comprar productes, hem après què és l’OMIC (Oficina municipal d’informació al consumidor) i en què ens hem de
Taller de Consum responsable a 5è Llegeix més »
Els nens i nenes de 1r estem treballant els sentits a través de l’experimentació. Avui, ha tocat el sentit del tacte. Què trobarem a les capses sorpresa?
El 29 de setembre, l’alumnat de cinquè vam anar al museu de les matemàtiques de Cornellà. Aquest museu és molt especial perquè l’obligació és tocar-ho tot! Vam comprovar que les mates són molt divertides!
Sortida al museu de les matemàtiques Llegeix més »
Avui a les classes de 2n hem fet el taller del camí residus. Ens han explicat que signifiquen les 3 R: reduir, reutilitzar i reciclar. Finalment, hem portat a pràctica el reciclatge a través d’un joc. Ens ho hem passat molt bé! I ara… a continuar practicant!
Taller camí dels residus Llegeix més »
Aquesta setmana, a la classe dels Sonic@s i Monstr@s contra alienígenes (2n), ens ha vingut a visitar l’expert del Museu de Montmeló, en Pol. Gràcies a ell ens hem convertit en artistes rupestres. Ens ho hem passat SUPER BÉ!!
Els i les alumnes de 5è ,immersos en el projecte CUEME, van rebre la visita de l’Elena (de GRUPDEM SCCL). Ens va explicar, de primera mà, com és una Cooperativa d’Iniciativa Social i la feina que fan al Centre Ocupacional del Trencadís, a Montmeló.
Aquest dilluns ja ha arribat el Carnaval a la nostra escola amb l’arribada dels Tupitús. Aquests ens han reunit al pati i, amb una petita xerinola ens han fet saber la primera consigna de la setmana. Ens esperen uns dies molt divertits. Que bé ens ho passarem!!
Arriba el Carnaval Llegeix més »