5è fa la classe de medi al carrer!!
Els nens i nenes de 5è van sortir al carrer a fer la classe de medi. Es tractava de descobrir, amb l’ajut de les noves tecnologies, què ens queda del Montmeló de la 1a meitat del segle XX.
5è fa la classe de medi al carrer!! Llegeix més »






