CUEME – Donació a ANADEJU

Benvolgudes famílies, en el dia d’avui ens ha visitat Anna Soler, representant de l’Associació Nacional de Dermatomiositis Juvenil (ANADEJU), malaltia minoritària. Gràcies al projecte que van iniciar els vostres fill/es amb el CUEME, hem destinat uns diners per col·laborar amb aquesta entitat sense ànim de… Llegeix més»

El Programa SI!

Un programa d’intervenció escolar dirigit a nens i nenes amb un clar objectiu: demostrar que l’adquisició d’hàbits saludables des de la infància redueix els riscs de patir malalties cardiovasculars i millora la qualitat de vida en l’edat adulta.
A l’escola farem un seguit de… Llegeix més»

Ricard Bonmatí

Dijous ens va visitar Ricard Bonmatí, autor del llibre de poemes: L’any tirurany més poètic. Els infants van gaudir de les seves històries i de la passió per la poesia que transmet. Vam recitar alguns dels seus poemes i vam esbrinar l’origen d’alguns d’ells.
Moltes gràcies, Ricard!

Dia de la dona

Avui ens ha visitat la , científica en fisiologia vegetal i farmacèutica, catedràtica de la UAB.
Ens ha compartit la seva experiència de vida i ens ha explicat el seu projecte científic en l’actualitat a tots els nens i nenes de la comunitat de grans.
Moltes gràcies,… Llegeix més»

Preinscripció

El període de preinscripció d’aquest curs és del 6 al 20 de març. S’ha de fer telemàticament a través del següent enllaç: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici
És important que tingueu tota la documentació quan realitzeu el tràmit.
Us adjuntem els dos enllaços web per on podreu fer la preinscripció.
Llegeix més»

LA BIBLIOTECA TÉ NOVA PÀGINA WEB!

Benvolguts nens, nenes i famílies, estem molt contents d’informar-vos que la biblioteca de l’escola disposa d’una nova pàgina web! Aquesta pàgina neix amb l’objectiu de fer arribar els llibres a la resta de la comunitat. La nova pàgina disposa de diferents espais, com les novetats… Llegeix més»

Experiments

Aprofitant la transversabilitat que ens dona el text instructiu, ho treballem a través de la construcció i posada en pràctica de diferents experiments. L’Aaron ens ha acompanyat dissenyant i posant en marxa les diferents activitats. Moltes gràcies Aaron!

Colacao i Can Tacó

Els infants de sisè han gaudit d’una sortida on han visitat la fàbrica del Colacao, on hem agafat forces fent un tast dels diferents productes que fan, per després veure les ruïnes romanes de Mons Observans de Can Tacó.

Xerrada sobre l’adolescència

Hem rebut la visita de la Judit López Arnedo, infermera de l’hospital Esperit Sant de Santa Coloma des de fa 24 anys. Ens ha explicat els canvis que patim els nens i nenes durant l’adolescència i quins són els mètodes d’higiene femenina més utilitzats. Una… Llegeix més»

Xerrada Apilo

Dilluns l’alumnat de 4t va rebre la visita del Jordi de l’Apilo, projecte al qual participen els nens i nenes d’aquest curs. Van experimentar amb l’energia, creant 1 pila d’1 volt amb una llimona, un cargol i una moneda. Cooperant van formar els volts necessaris… Llegeix més»

Projecte APILO XII

Durant aquesta darrera setmana l’alumnat de 4t ha passat per les diferents classes de l’escola, des d’I3 fins a 6è, per recordar en què consistia el projecte APILO XII i fer un recordatori de la importància del reciclatge de piles. Durant diferents sessions s’han dedicat… Llegeix més»

Sorteig panera

Hem celebrat el sorteig de la nostra panera. Si teniu el número 351, ja la podeu passar a recollir per l’escola. Bon profit i Bon Nadal!

Dinar CUEME

Aquest dijous hem aprofitat per fer el dinar amb tots els infants amb els diners que es van recaptar el curs passat durant el projecte CUEME. En una assemblea extraordinària els alumnes van decidir fer pizzes a l’escola. Han gaudit moltíssim d’aquest súper dinar amb… Llegeix més»

La Fageda d’en Jordà

Els nens i nenes de 4t hem anat d’excursió a la Fageda d’en Jordà i ens ha agradat moltíssim. Hem pogut fer un itinerari per la zona volcànica, on ens han ensenyat com és l’entorn i com es va crear, quina vegetació en forma part… Llegeix més»

Eleccions al consell escolar

Benvolgudes famílies,
Després del procés electoral, per a l’elecció del Consell Escolar, celebrat els dies 22/11/23 (sector mestres) i el 29/11/23 (sector famílies), us adjuntem el resultat obtingut en les dues votacions.

Sector mestres
Sector famílies

Maria del Carmen García Grande
Núria Manils Tavío

Eva Álvarez Ramos
Sílvia Hernández Rodado

Maria Vanessa Andújar… Llegeix més»

TALLER QUARK

El passat dimarts dia 21 de novembre, els nens i nenes de 4t vam gaudir d’un taller sobre l’univers a càrrec de l’astrònom Joan Pujol. Vam passar una bona estona tot escoltant les seves explicacions i coneixements científics sobre el món dels estels, els planetes,… Llegeix més»

Eleccions al consell escolar 23-24

Com molts sabeu, cada 2 anys es renova part del Consell Escolar. Aquest curs, surten a votació 2 vacants del sector pares i mares.
És important que aquestes quedin cobertes i que es presenti i vingui a votar el màxim de persones possible. En el cas… Llegeix més»