SIMULACRE D’INCENDI A L’ESCOLA

Un curs més, i seguint les indicacions del Departament d’Educació, durant el mes de novembre, s’ha realitzat el simulacre en cas d’incendi a l’escola. Cada curs es realitza per tal que alumnat, docents i tot el personal que conviu a l’escola, conegui el pla d’emergència del centre.

Hem simulat que hi havia un foc a la primera planta de l’edifici. Hem pogut gaudir del servei dels bombers de Tàrrega, que ens han ajudat a sortir de l’edifici. També ens han donat unes pautes i ens han dit aspectes a millorar.

El resultat i els temps de sortida han estat bons. El confinament i l’evacuació s’han dut a terme sense incidències i amb molt bona col·laboració per part de tot el personal.

La finalitat de la pràctica és observar i valorar la reacció i resposta de les persones que ocupen el centre davant d’una situació d’emergència.

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>