SORTIDA AL MONESTIR DE POBLET

El passat dimarts 15 d’octubre l’alumnat de cicle superior va anar d’excursió al monestir de Poblet, aquesta sortida és el punt de partida del nostre fil conductor que ens porta a treballar el projecte d’aquest any sobre les civilitzacions asiàtiques: Xina i Japó. L’alumnat va… Llegeix més»

Prehistòria a CM

Els i les alumnes de tercer a l’àmbit de medi han realitzat una maqueta sobre la prehistòria. Apareixen diferents objectes i accions relacionades amb aquella època juntament amb cartells que ens donen informació sobre aspectes rellevants.

SETMANA EUROPEA DE L’ESPORT

Aquest dijous 26 de setembre l’alumnat de cicle mitjà i superior hem participat a la Setmana Europea de l’Esport. Per fer-ho hem rebut la vista d’atletes i entrenadors del club d’atletisme Xafatolls de Mollerussa que ens han fet un petit entrenament per estacions sobre atletisme: llançaments, salts i curses.

Tot i la calor, hem gaudit molt practicant les diferents disciplines de l’atletisme 🙂

Per veure les fotos cliqueu a la imatge: