OBSEQUI DE COMIAT SISÈ
21/06/22L’alumnat de sisè de Primària ha obsequiat a l’escola amb un vídeo molt emotiu de comiat i una col·lecció de llibres amb dedicatòries per la biblioteca. Moltes gràcies per tots aquests anys 😉
L’alumnat de sisè de Primària ha obsequiat a l’escola amb un vídeo molt emotiu de comiat i una col·lecció de llibres amb dedicatòries per la biblioteca. Moltes gràcies per tots aquests anys 😉
No hi ha extracte perquè és un article protegit.

No hi ha extracte perquè és un article protegit.
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
Aprofitant que a sisè vam estar treballant les màquines simples i compostes, l’alumnat va elaborar aquestes magnífiques maquetes amb màquines simples com: politges, balancins, torns…
Aquí teniu els resultats…

No hi ha extracte perquè és un article protegit.
El divendres dia 6 de maig, els alumnes de cicle mitjà vam realitzar un taller sobre hàbits saludables.
Van venir dos monitors i ens van explicar diferents estratègies per portar una vida saludable: alimentació equilibrada, activitat física i descans.
Vam combinar jocs i teoria passant una bona estona!
Cliqueu damunt de la imatge per veure les fotos:
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
No hi ha extracte perquè és un article protegit.