Expressió Oral en Anglès

Cada any l’alumnat de 6è es prepara activitats en anglès per als infants d’I5. Els nens i nenes de 6è preparen les activitats en grups diferents. Cada grup té un conte en anglès a partir del qual es pensen, dissenyen i preparen unes activitats que… Llegeix més»

EN TABALET PER I3 I 5È

Els beneficis d’explicar contes són nombrosos, per dir-ne uns quants podríem dir: ajuden a desenvolupar la imaginació, la creativitat i la fantasia, desperten la curiositat dels infants, afavoreixen el gust per la lectura i l’adquisició d’un bon hàbit lector, ajuden a identificar sentiments i emocions,… Llegeix més»

Sant Jordi 2024

Dimarts 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi amb activitats especials, diferents i divertides. Per començar, l’alumnat d’educació infantil van fer una visita a la biblioteca d’Anglesola.  Alli van gaudir d’una dramatització de la llegenda de Sant Jordi seguida d’una bona estona de… Llegeix més»