Sortida a ” Can Miqueló ” Sant Martí de Centelles. Educació Infantil.

Sortida  a  ” Can Miqueló ”  Sant  Martí de Centelles.

Avui  dilluns  27  de  maig  els  alumnes  d’ Educació  Infantil  hem  anat  a  passar  el  dia  a  Can  Miqueló,  una  casa  de  colònies que  hi  ha  a  Sant  Martí  de  Centelles.

És  un lloc  preciós  voltat  de  natura .  Hem  fet  unes  activitats  relacionades  amb  els  cel,  les  constel-lacions i  els  planetes.

Ha  sigut  fantàstic, hem  après  moltes  coses  i  ens  ho  hem  passat  molt  bé!!!

EL    PLANETARI

Moment per entrar al Planetari. Un espai màgic on s’anirà fent fosc i es gaudirà d’un moment de silenci per donar pas a l’observació i descoberta dels secrets del Sistema Solar.   Descobrirem les constel·lacions a través de la mitologia grega i romana amb jocs i històries on els participants seran els principals protagonistes!

GIMCANA   DE  PLANETES

una sèrie de jocs, on , de forma lúdica, aprendrem quines són les característiques físiques més rellevants dels grans planetes del Sistema Solar! Els Planetes de Roca i els Planetes de Gas.

UN  VOL   PEL  CEL

Farem un viatge a bord del nostre transbordador espacial! Un descens en suspensió, controlat i suau, que ens faran sentir uns astronautes de veritat!

HORA   DE   DINAR

TORNEM  CAP  A   L’ESCOLA

Ens  ho  hem  passat  moolt  bé.  Tornem  cap  a  l’escola amb  un  autocar  molt  gran  i  molt  xulo !!!