VISITA AL RESTAURANT “EL CANONGE”

VISITA   AL   RESTAURANT    “EL CANONGE”

LA  SETMANA  PASSADA  ELS  ALUMNES  D’EDUCACIÓ  INFANTIL  VAM  ANAR  A  VISITAR  UN  RESTAURANT  QUE  TENIM  MOLT  A  PROP  DE  L’ESCOLA,  “EL  CANONGE”.

ENS  VAN  ENSENYAR  COM  ÉS  LA  CUINA  I  DESPRÉS  A  L’OBRADOR  VAM  FER  PIRULETES  DE  XOCOLATA.

ENS  HO  VAM  PASSAR  MOLT  BÉ  I  SÓN  MOLT  AMABLES.

MOLTES  GRÀCIES !!!!

El Restaurant Canonge neix d’un projecte de la Fundació Ampans per crear oportunitats d’inserció laboral i reconeixement social a les persones amb discapacitat intel·lectual, persones que han estat formades en serveis d’hostaleria i cuina i que porten a terme la seva tasca amb professionalitat i entusiasme.

El Canonge, cuina d’il·lusions.

ELS  DRACS  DE  GAUDÍ.  P3

LA  PEDRERA .  P4