L’escola Quatre Vents amb la Marató

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que com cada any participarem en “La Marató”. La recollida de diners aquest any es farà a les portes de l’escola.
Al costat de la porta principal hi haurà una urna perquè els pares i mares de Cicle Inicial i Cicle Mitjà pugueu fer la vostra aportació.
Al pati d’infantil hi haurà una altra urna perquè els pares i mares d’Infantil i de Cicle Superior pugueu fer la vostra aportació.
Les urnes estaran a les hores d’entrar i a les hores de sortir de l’escola de dilluns 14 a dijous 17 de desembre. Us animem a col·laborar per una bona causa:
                                     ” AQUESTA MARATÓ TOCA A TOTHOM”

Esperem que com sempre cadascú participi amb el donatiu que pugui.

El divendres 18 de desembre es farà el recompte de diners juntament amb un representant de l’AMPA i es farà l’ingrés en nom de la comunitat educativa de l’escola Quatre Vents.
El curs passat vàrem recaptar 931€.  Aquest any esperem  mantenir-ho i a poder ser superar-ho.
Esperem la vostra col·laboració.