Visita de la cantant SUU

El proper dimecres 16 de febrer a l’hora de menjador ens visitarà la cantant Suu. La nostra escola ha estat seleccionada per participar en el programa ” Mengem bo. Fem música. Som escola”

Aquesta  campanya de comunicació apropa artistes coneguts del panorama musical del territori als espais de lleure de les escoles que tenen un compromís amb els productes KM 0 i sostenibles i ofereixen una alimentació saludable i de proximitat.

Aquesta campanya va dirigida a l’alumnat de tercer, quart, cinquè i sisè que aquell dia es quedi a dinar a l’escola.

L’objectiu és fer difusió dels menjadors escolars que:

– Treballen amb productors i comercialitzadors del país.

– Tenen com a missió fer arribar els aliments de proximitat dels nostres camps i de la nostra mar als menjadors de les escoles de Catalunya.

Per veure la presentació de la SUU cliqueu aquí.