L’ESCOLA CATALANA RECORDA LES ALUMNES NIGERIANES SEGRESTADES JA FA UN ANY I S’ADHEREIX A LA “GLOBAL SCHOOL GIRL MARCH” EL 14 D’ABRIL

Aquest 14 d’abril farà un any del segrest de 276 nenes de l’escola de Chibok a Nigèria. Després d’un any d’aquest segrest, 219 noies continuen en captiveri i 57 van aconseguir escapar.

El juny de 2014, al nord de Nigèria, 91 persones més van ser segrestades, entre les quals seixanta dones i nenes. I aquest darrer mes de març s’ha conegut la notícia del segrest de 500 dones i infants a la ciutat de Damasak, també al nord de Nigèria.

Demà dimarts 14 d’abril a les 15’15h l’escola Quatre Vents s’adherirà a la marxa internacional. Sortirem de l’escola, baixarem pel carrer Tarragona i donarem la volta pel parc de la mina cristal·lina per tornar novament a l’escola.

En arribar tots els alumnes seuran a les escales de l’entrada i farem un parell de minuts de silenci.

Us convidem a tots a realitzar aquesta marxa amb nosaltres i a fer els minuts de silenci.

Demanem que tots els participants (alumnes, pares….) portin una peça de roba vermella, aquest és el color de la campanya.

El claustre de professors.

#bringbackourgirls (fotos de la diada)

20150414_154059

Global School Girl March