Anem a cantar caramelles

El diumenge 21 d’abril a les 9,30 un grup de l’alumnat de 2n i 3r. ens vam trobar a l’entrada de l’escola i tots junts nens i nenes, pares i mares, germans i germanes….i mestres !!!! vam anar a CANTAR CARAMELLES pel poble. Amb un  fort vent, força fred i un sac ple d’il·lusió  vam anar al Centre de Salut mental, la Plaça de Gràcia, el Parc Angela Roca i Plaça Fra Bernadí.

Aquesta activitat la realitza la Coral Viladomat i forma part del projecte de música de l’escola Puig-Agut i l’escola Municipal de música de Manlleu. (Projecte Educatiu de Ciutat)
Vam acabar l’activitat a les 13h a la plaça Fra Bernadí, on vam fer una cantada final amb altres corals de Manlleu.

Podeu veure vídeo :

Podeu veure més fotos: Caramelles – 19