Obra d’art per tothom

L’Obra d’art per tothom forma part d’aquesta actual i necessària mirada holística que entén que les famílies, l’entorn, els agents socials…tots i en tot moment formem part de l’educació d’infants i joves.I quina millor manera d’unir gent tan diversa que des de l’antic art d’explicar històries.

Per això volem agrair a tots els qui ho heu fet possible: mestres i alumnes dels diferents graus de l’Institut Antoni Pous, de l’Escola d’Art de Vic, mares de l’AMPA de l’escola, jubilats de les residències Nadal i Aura, mestres i alumnes de P3.

L’escola Puig- Agut ens fa molta il·lusió col·laborar en un projecte tan engrescador com aquest.

Podeu veure més fotos : TEI IES Antoni Pous.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *