EXEMPLES D’ACTIVITATS PER FER A CASA .SETMANA 1

Bon dia famílies!! Aquests dies que estem vivint es fan llargs i difícils, per això hem pensat que és molt important no deixar l’hàbit de treball.  Aquí teniu un suggeriment per planificar una mica el treball del dia a dia, però us recomanem fer-vos un horari  personal tenint  en compte les necessitats que hi ha a cada família. Això us ajudarà a organitzar totes les hores que heu de passar a casa i us permet fer moltes coses.

Feu una graella horària on podeu distribuir què fer durant el dia, amb estona per llegir, jugar, fer deures, compartir activitats amb la família, mirar la tele, dibuixar,… No estem de vacances, i per això ser constants i regulars en les activitats ens serà més profitós.

En aquest enllaç podeu descarregar la GRAELLA D’ACTIVITATS.

SETMANA 1 (P3, P4, P5)

NOMS P3 (DOCUMENT AMB ELS NOMS)

ARXIU P5 

Molts ànims!! Aviat ens veurem per l’escola!!

Sara, Nico, Carme, Natàlia, Leti, Mónica i Fàtima.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>