3r. Feines a realitzar durant la setmana del 23 al 27 de març

Aquests dies és molt important no deixar l’hàbit de treball.  Aquí teniu un suggeriment per planificar una mica el treball del dia a dia, però us recomanem fer-vos un horari de treball personal tenint  en compte les necessitats que hi ha a cada família. Això us ajudarà a organitzar totes les hores que heu de passar a casa i que us permet fer moltes coses.

Feu una graella horària on podeu distribuir què fer durant el dia, amb estona per llegir, jugar, fer deures, compartir activitats amb la família, mirar la tele, dibuixar,… No estem de vacances, i per això ser constants i regulars en les activitats ens serà més profitós.

Important treballar amb bona il·luminació, cadira i taula adequades.  Recorda la importància de la bona postura a l’hora de seure per treballar.

Feines:

DILLUNS
MATEMÀTIQUES

Quantes sumes i restes pots fer bé en 2 min?

CLICA AQUÍ

I d’aquesta altra manera, quantes sumes pots fer bé?

CLICA AQUÍ

Ara inventa’t i escriu 5 sumes i 5 restes.

Quin resultat tenen?

Les has pogut fer totes?

A la llibreta:

1- Posa la data llarga

2- Escriu el títol: EL MEU ANIMAL PREFERIT

3- Explica quin és el teu animal preferit i DESCRIU com és.

Mínim, mitja pàgina.

MEDI

Veure Vídeo Happy learning (Les parts de les plantes) La planta y sus partes para niños – Ciencias naturales para niños

Fer un resum de 5 línies del més important.

DIMARTS
CASTELLÀ

Hacemos un rap?

Os acordáis lo divertido que nos lo pasamos haciendo un rap. Pues, ahora hacerlo de cómo os estáis sintiendo estos días, o de que estáis haciendo…..

PLÀSTICA

Aquests dies segur que teniu material per poder reciclar. Us proposo fer

Màscares amb oueres!!

Sota la graella teniu alguns exemples

ED. FÍSICA

Amagar objectes o joguines per la casa i jugar a trobar-les.

Construir una cabana utilitzant qualsevol tipus de material que tingueu a casa (després jugueu deixant volar la imaginació)

DIMECRES

Mireu aquest video:

1- Còpia a la llibreta aquestes preguntes i contesta

• Què t’agrada més d’estar a casa?
  • Què t’agrada menys d’estar a casa?
  • Què fas per no avorrir-te?
MEDI

Feu un dibuix de les diferents parts de les plantes que vau veure al vídeo del happy learning i després ho pintes

ANGLÈS

Fer la sopa de lletres de la pàgina 60 amb el vocabulari de St Patrick’s.

DIJOUS
CASTELLÀ

Lectura Tema 9 del libro de castellano

y hacer la comprensión lectora.Podéis leer una vez en voz alta delante  de alguien de vuestra família.

MATES

Juguem amb els les monedes dels euros!

Podem fer una botiga amb diferents joguines de casa. Posa-li preu i jugar amb els pares o germans a comprar i vendre amb les monedes d’euros.

Experiment:

Plantem una planta

Necessitem: pot iogurt, cotó, grapat de llenties i aigua. Us deixo un video tutorial que ho explica.Como plantar alubias, lentejas y garbanzos (Proyecto infantil)

DIVENDRES
MATEMÀTIQUES

FIGURES           GEOMÈTRiQUES

Busca a la teva habitació figures quadrades,triangulars, rectangulars, Trapezi ..

Després, escriu les que has trobat, classifica-les depenent de la seva forma. I finalment dibuixa-les.

Descriu aquest animal: tigre

Recordeu: cap, cos, potes, cua, pell, pèl..

ANGLÈS

Fer el mini-book de la pàgina 79 amb el vocabulari de la pàgina 60. Write, paint, cut and fold.

ALUMNES AULA D’ACOLLIDA:

• Elaborar un “Diari de quarantena”. Escriure cada dia a una llibreta les coses que fem a casa (5 línies diàries) que haureu de portar després a l’escola a l’aula d’acollida per corregir-lo.
  • Llegir cada dia 15 minuts, un conte o el que us agradi. Quan vingueu al cole parlarem d’aquestes lectures.

BIBLIOTECA

Per aquesta setmana us proposo que us inventeu un conte tal com fem a la biblioteca amb el Nas Rodari; agafeu dos objectes de casa que es trobin en dos espais diferents (un a la cuina i l’altre a l’habitació). A partir dels dos objectes penseu quins personatges sortiran en el vostre conte, quin problema tindran i com el solucionaran. Quan l’hagueu pensat podeu escriure’l, dibuixar-lo, explicar-lo a algú de la família, gravar-vos amb el mòbil i escoltar-vos i/o enviar-lo a algun company. Si teniu germans petits podeu representar-lo junts. I, a més, si feu servir la vostra imaginació segur que us sortiran altres idees divertides.

Podeu repetir l’activitat cada dia amb objectes diferents, com més diferents siguin més divertit us sortirà el conte. (Si us graveu, guardeu els vídeos i d’aquesta manera, els podrem escoltar a l’escola).

PLÀSTICA

Si teniu pintura les podeu pintar.