Les tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement (TAC) tracten de posar les tecnologies al servei d’una millora en els processos d’ensenyament – aprenentatge, a p4 l’integrem a l’aula utilitzant diferents recursos digitals. Reforcem l’aprenentatge de la lectoescriptura fent jocs digitals amb el nostre nom propi i els dels companys. També juguem al memory i altres jocs com el penjat. També utilitzem la ruleta per decidir a qui li toca fer alguna cosa o per formar petits grups per fer algun joc. Si estem molt sorollosos, la nostra mestra, ens projecta un semàfor que mesura el nivell del so i ja sabem que si arribem al vermell hem de baixar el volum. Fa pocs dies hem començat amb la robòtica, amb el nostre “bee-bot”, estem aprenent a fer-lo anar fins que ens fem uns experts.
Cliqueu la imatge per veure les fotografies
Interesante propuesta, gracias por motivar a nuestra hija con todo este nuevo conocimiento. Gal•la nos explicó el semáforo hace unos dias.
Gràcies per acompanyar-nos en el procés d’aprenentatge de les TAC’s dels vostres fills i filles.