6è: Mirant cap al futur

D’aquí pocs mesos s’acaba un cicle de les nostres vides per començar una altre, i nosaltres ja estem començant a mirar el futur.

És per això que el dia 5 i 21 de març vam anar a visitar dos instituts de l’Hospitalet, l’Eduard Fontseré i l’Eugeni d’Ors.

Als dos instituts ens van rebre molt bé i ens van ensenyar tot l’edifici, les classes, el pati… Són molt grans i ens van agradar molt. Vam veure que a l’Eugeni tenen una classe nova de tecnologia, una optativa de francès i el laboratori, on ens van ensenyar experiments molt interessants. A l’institut Eduard Fontseré vam trobar molts antics companys i companyes de l’escola, els professors i professores semblaven molt divertits i fan un projecte de teatre molt interessant!

Amb aquestes visites ja ens estem relaxant i traient els nervis, potser no serà tant difícil el canvi?

Ja tenim ganes de que arribi el moment de començar aquesta nova etapa, però de ben segur que trobarem a faltar el Pau Vila.