5èA i B: Escola Sostenible: Els plàstics

Aquestes darreres setmanes de curs 5èA i B hem treballat un petit projecte que té a veure amb l’escola sostenible sobre els plàstics.

Hem realizat diferents activitats a classe: fer recerca d’informació sobre diferents noticies que parlaven de la contaminació i de la importància de reciclar, reutilitzar i reduir el consum del plàstic per conservar el medi ambient i la salut de les persones i animals, hem averiguat quants anys triguen en degradar-se els diferents tipus de plàstics, hem recollit el plàstic de les diferents classes de l’escola i l’hem pesat per calcular el consum innesesari que sovint fem utilitzant plàstics d’un sol ús, hem realitzat uns cartells sobre aquest tema i els hem penjat al passadís de l’escola per conscienciar a tothom, hem après una cançó en anglès,  també van venir uns/es alumnes de l’Institut per compartir amb tots nosaltres uns petits vídeos que havien filmat i editat sobre els efectes de la contaminació…. I com a cloenda i producte final hem fet uns “boc and rolls” a la classe. Han quedat molt macos! A partir d’ara podrem portar el nostre esmorzar a dins i d’aquesta manera contribuir de manera activa sobre un tema tan important per a tots/es.