5è: Petits Talents Científics

Els grups de 5è A i B de l’escola Pau Vila han començat un projecte anomenat ” Petits Talents Científics”  on a través de activitats espontànies i del joc és com els nens i nenes aprenen i fan ciència. A l’aula, les mestres, exposem a l’alumnat unes hipòtesis i propostes relacionades amb el camí de la informació i com a través dels nostres sentits la podem rebre. 

Els nens i nenes estan molt motivats i participatius en aquest projecte i la gran majoria mostra curiositat i interès per voler investigar i experimentar  per poder anar més enllà de les preguntes formulades. 

Participant amb aquest programa volem apropar als i les alumnes a l’experimentació, la indagació i la descoberta de les ciències.