5èA: Tallers de la III Jornada STEM A-LH

El dia 11 de febrer,  10 instituts i 24 escoles de la nostra ciutat van celebrar el Dia Internacional de les Dones i les Nenes a la Ciència. La jornada es va plantejar com una jornada de divulgació de continguts científics.

La nostra escola ha volgut formar part d’aquesta iniciativa i hem realitzat diferents tallers que altres instituts de l’Hospitalet ens han proposat. 

Hem realitzat un taller de papiroflexia, hem elaborat un menú saludable i hem comprovat la resistència i importància de les infraestructures.

Els nens i nenes han treballat per grups, ajudant-se i col.laborant entre tots, també hem fet gravacions on havíem d’explicar el procés que hem seguit per fer cada una de les activitats i el més important de tot ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!