P3B: Sal i guix de colors!

Aquesta setmana els nens i nenes de P3 B hem experimentat amb sal. Primer l’hem tocat, olorat, tastat, etc. Hem parlat de les seves característiques i hem pensat que seria interessant pintar la sal. Després de proposar algunes hipòtesis, hem arribat a la conclusió que no podem pintar la sal amb els colors ni retoladors que tenim a la classe. Així que hem proposat fer-ho amb els guixos i, per això els hem xafat.

Després d’una bona estona amb la sal, hem afegit un grapadet de guix de colors a la sal i l’hem estat barrejant una bona estona amb les mans. D’aquesta manera HO HEM ACONSEGUIT! La sal s’ha tenyit de colors!

Per acabar, hem ficat cola en un paper i li hem anat tirant la sal colorida i ens han quedat unes creacions fantàstiques.

Ens ho hem passat tots/es super bé!