Menjador escolar

L’empresa que gestionarà el servei de menjador és Serunion-Elior.

Els alumnes que no han fet ús el servei de menjador, tant fixos com eventuals, cal que omplin el Full d’inscripció amb dades de domiciliació bancària abans del dia 18 de setembre.

Els alumnes que ja han fet ús del servei de menjador només cal que omplin el full d’inscripció si ha canviat alguna dada.

Cal avisar al servei de menjador de 9:30h a 10:00h enviant un correu electrònic a menjadorpauromeva@serunion.es o trucant al telèfon 660.67.88.95, enviat un SMS o un correu electrònic si el vostre fill/a:

• És fix i no es pot quedar a dinar. (En aquest cas, si aviseu dins del termini estipulat, es procedirà l’abonament de 3,53€ corresponent a l’import de la matèria prima)
  • Necessita dieta un dia puntual.
  • És eventual i es queda a dinar.
  • Incidències

L’horari de consergeria és de 8:30h a 13:30h i de 14:30h a 16:30h, per tant de 13:30h a 14:30h no es pot accedir a l’escola. L’horari de consergeria els dies de jornada intensiva finalitza a 14:00h. En cas d’emergència i fora de l’horari de consergeria, cal contactar al telèfon de menjador 660678895.