Material escolar i Llibres de text

A l’escola PAU ROMEVA el material de classe és d’ús comú. Això afavoreix l’hàbit del respecte i la conservació del material que és de tots i, a la vegada, s’aprèn a saber-lo compartir. Per tal que tots els nens i nenes disposin d’aquest material comú, sense diferències s’ha establert una quota única anual de 90€ en concepte del material fungible i didàctic que l’alumnat utilitzarà i necessitarà.

Les despeses de funcionament ordinari de centre es poden assumir gràcies a aquesta aportació de les famílies. Dins d’aquestes despeses s’inclou tot el material fungible i no fungible, ja sigui d’ús individual o col•lectiu (paper, fotocòpies, jocs d’aula, materials d’educació física, de música, làmpades de vídeoprojectors…, tota mena de material que l’alumne utilitza al llarg del curs) i altres despeses necessàries pel funcionament del centre i per a realitzar les activitats programades a l’escola (ingredients per fer panellets o la mona, pagaments dels concerts, materials pels festivals, muntatges de tarimes…) i per poder fer front a despeses extraordinàries. Us facilitem el llistat orientatiu i més detallat dels materials que cal anar comprant durant el curs, per tal que en sigueu coneixedors/es:

LLISTAT MATERIAL

El Consell Escolar del centre, que aprova els pressupostos de l’escola, és el responsable de vetllar per la priorització, qualitat i adequació del material escolar necessari, d’acord amb els objectius establerts en el Pla Anual de Centre i en cadascuna de les aules i de les comunitats. Els materials malmesos per imprudències o mal ús seran reposats per la família de l’alumne.

L’ingrés o transferència bancària s’ha de fer abans del 30 de setembre.

Els pagaments es faran mitjançant targeta bancària de qualsevol entitat, a través de la nostra aplicació de comunicació família-escola DINANTIA.

En cas de no tenir targeta bancària es pot fer el pagament en efectiu a la secretaria de l’escola.

A principi de curs rebreu un recordatori d’aquest pagament.

Si alguna família té problemes econòmics greus, pot dirigir-se a secretaria per intentar trobar solucions relatives als pagaments del centre. Per poder fer ús del material socialitzat del curs present, cal estar a corrent de pagament dels possibles deutes que la família tingui de cursos anteriors.

LLIBRES DE TEXT 2023-24.docx