Torre de llibres 2017

Llegirem tants llibres que podrem fer una torre tan alta com la Sagrada Família!

De l’1 de març al 31 de maig de 2017

Xim i Xesca, el programa per al foment de la lectura, per segon any consecutiu,  posa en marxa aquesta acció per a tots els nens i nenes de 6 a 14 anys que hi vulguin participar, a travès de les seves escoles o biblioteques.

Cada divendres es  comptaran el nombre de llibres que han llegit els nens i nenes del seu centre durant aquella setmana.
Durant el cap de setmana, Xim i Xesca, recollirà la informació de tots els llibres llegits per totes les escoles i biblioteques participants i mostrarà el dibuix de  l’alçada de la pila de llibres aconseguida a www.ximixesca.com/torredellibres.

captura